Jumaat, 25 Februari 2011

Berita Terkini

Tajuk: Pameran  Pelancongan Negeri Sembilan
Tarikh  : Isnin 21 Februari 2011
Masa     : 09.00am – 06.00 pm
Tempat: Tiara Beach Resort, Port Dickson
Penganjur : Perbadanan Pelancongan Negeri Sembilan (Tourism Malaysia)
Penglibatan: Semua agensi kerajaan, NGO, Swasta, Persatuan Hotel, Penguasaha Home Stay yang terlibat di dalam industry pelancongan di Negeri Sembilan.

As Equestrian telah diberi peluang  untuk membuat pameran.  Syabas dan tahniah diucapkan kepada Encik Hishamuddin bin Mustafa (Pengerah Tourism Malaysia – Negeri Sembilan) yang memberi kepercayaan bahawa sukan berkuda kelolaan As Equestrian menjadi satu produk baru dalam industry pelancongan yang akan menggalakkan penubuhan Homestay Kampung Sungai Rawa, Lenggeng.  Sambutan sungguh menggalakkan, ramai pengunjung tertarik dengan As Equestrian. Tahniah untuk semua..










 














Tajuk:  Lawatan Rombongan Tourism Malaysia (NS) ke AS Equestrian
Tarikh  : 19 Februari 2011 (Selasa)
Tempat : AS Equestrian Centre, Kg Sg Rawa, Lenggeng
Masa : 10.00 am – 06.00 pm

As Equestrian telah menerima kunjungan dari Tourism Malaysia (NS) yang diketuai sendiri oleh Pengarah dan  beberapa pegawainya. Melihat dan mendengar taklimat berkaitan sukan berkuda di kampong Sg Rawa dan penubuhan projek pembangunan kampong (homestay). Pengarah Tourism Malaysia NS sangat berminat dengan sukan berkuda dan telah mendaftar pakej pembelajaran menunggang kuda. Tahniah diucapkan kepada semua AJK Homestay Kg Sg Rawa yang telah menjayakan program lawatan tersebut.


Tajuk:  Memorandum Persefahaman As Equestrian Dengan Vaterina Negeri Sembilan.
Tarikh  : 24 Februari 2011
Tempat: Jabatan Veterina Negeri Sembilan, Pantai, Negeri Sembilan

As Equstrian telah mendapat tawaran pengendalian pusat latihan berkuda di Veterina NS (Pantai), Pengarahnya telah melawat ke As Equesttian dan mempercayai bahawa As Equestrian mempunyai kemampuan untuk membangunkan pusat latihan berkuda di Pantai.  Tahniah diucapkan kepada semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan